Forum.
Sojusznik
hmm,
Można robić tak: kupujesz od kogoś surowce za minimum i sprzedajesz temu samemu za maxa, wtedy dostajesz legalnie kase, ale to od zioma zaufanego.
Wojsko na polach, górach, bagnach czy w lasach zwiekszają wydobycie surowców.
Oficer z najwyzszymi statami też daje bonusy do wydobycia, pod warunkiem ze mianujesz go burmistrzem.
Można plądrować kilka razy pod rząd to samo pole i dostawać za nie cały czas gratisowe surowce?
tyle ode mnie ;p
Offline
Użytkownik
@up
niekoniecznie jest pewien meges ktory zaobserwowalem co do podatkow . Mam ustawione 40% i populacja caly czas rosnie. a kasa szybko sie zbiera. Caly bakcyl polega na tym ze im masz wiecej miejsca w chatach wolnego tym jest wieksza tolerancja do kwoty podatkowej. Juz tlumacze na moim przykladzie. Mam miasto w ktorym mialem niegdys max populacje w granicach 10k mieszkancow i podatki 20%. Zaczolem budowac duzo domow i na wysokie lvl bo ciagle mialem problem z pracownikami w kopalniach. Kazda proba podniesiena podatku wczesniej powodowala obnizenie morali a co za tym idzie ludnosc zaczynala uciekac. Gdy nagle jednego dnia podnioslem lvl chatek do 8 (wszystkich a mialem ich 9) z 5 lvl , maxymalna ilosc populacji u mnie wzrosla nagle do 150k (przykladowo niepamietam dokladnie wartosci teraz ale wiem ze duzo) wiec nagle okazalo sie ze a chatach mam nadal wolnego miejsca ponad 140k. Wowczas gdy podnioslem kwote do 40% a morale z 80 spadlo do 60, ludnosc nie zaczela uciekac ....co wiecej, potroila sie (zeby tylko potroila) predkosc ich przybywania do miasta...srednio co 2 minuty mialem 100 nowych obywateli i tendencja byla caly czas rosnaca.
To jest pewniak sprawdzalem na sobie.
Wnioski:
1) Im wiecej miejsca w chatkach tym szybszy i wiekszy przyrost ludnosci
2) Im wiecej miejsca w chatkach tym wieksza tolerancja dla wysokich podatkow
ALE UWAGA....jest tez jeden maly haczyk na ktory trzeba zwrocic uwage...Tolerancja prawdopodobnie jest wyliczana jakos procentowo przez system gdyz, przyrost spada w momencie gdy naszym nierobom znajdujemy np prace w kopalniach i na roli...jak wiadomo rozbudowujac lvl kopalni spada nam liczba wolnych mieszkancowa wiec gdy chcemy uzupelnic nasza liczbe nierobow wykorzystanych w kopalniach musimy albo dorobic chatek albo podniesc poziom. Nagle okazuje sie ze wraz z rozwojem naszego miasta wzrasta tez wymagana roznica miedzy wolna iloscia w chatkach a obecna liczba mieszkancow....innymi slowy jesli chcemy utrzymac wysokie oprocentowanie a wraz z rozwojem zwieksza sie wymagana ilosc wolnego miejsca w chatkach i nasi mieszkancy robia sie marudni ;p, musimy jeszcze bardziej zwiekszyc wolne miejsce w domach (czyt. powiekszyc liczbe max populacji).... o naprawde duzo. Jesli to zrobimy mieszkancy nie powinni zaczac nam dezerterowac z miasta. Jesli mnie spytacie czemu tak to odpowiem niewiem, nie mam pojecia dlaczego tak zrobili w systemie ale tak jest....prawdopodobnie jest tak dlatego jak wspominalem wczesniej....zaleznosc procentowa ktora poprostu rosnie wraz z rozwojem zeby nie bylo nam za latwo ;p .
Ostatnio edytowany przez VladDepeche (2011-05-17 19:42:26)
Offline
Rozumiem że muszę domki pobudować do min.cały czas myślałem ze ludzie będą uciekać jak szybko nie znajdę im zajęcia i starałem się szybko budować fabryki lub wcielać do wojska tak że bezrobotnych miałem w granicach 1000.Zaraz wprowadzę zmiany i zobaczę co się będzie dziać.
Offline